FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fick ett samtal från ett företag i Stockholm om att något annat företag försöker registrera vårt varumärke samt logotyp.
Dom ville meddela oss detta först, så att vi har chans att regga det först. 14.900 + moms ville dom ha. Någon annan som fått samma "erbjudande"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det var på tapeten för något år sedan. Då handlade det främst om domännamn.
Säkert samma företag som tagit till andra metoder: Hotande lurendrejare |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vi har råkat ut för samma sak, fast i Kina. Lite läskigare där, eftersom man inte vet hur varumärkesskyddet ser ut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sellnetsnubbarna började med varumärken när det började gå trögt med domäner http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...ervices+ab&s=wn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
|
|||||
Flitig postare
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
Men sen blir det förvirrande för telefonnumret som är registrerat på bolaget visar sig vara registrerat på Tempur AB källa och om man söker lite mer så hittar man en listning hos 118100 som ger annan boxadress i Täby med ett annat nummer i Linköping !? Källa Döm själva! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Jag såg nu att det fanns ytterligare adress och telefonnummer till detta företag källa
och efter att jag besökt hemsidan www. brand coun seling .se så är jag säker på att det är Sellnet/I-T verket som ligger bakom detta. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|