FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har precis avslutat en intressant konversation med en person som jag tror är den märkligaste konversationen jag har haft någonsin.
Nedan följer konversationen i sin helhet (jag = fetstilt, den andra parten = vanlig stil) Hej Hejsan läget Bara bra. Själv? det är skönt... lite stressad bara ![]() Det är så att vi ska lansera vår webbshop och då behöver vi en ordförande som kan öppna bankkonto med visa kopplat.. saken är den att jag inte hittar en. Så ifall du är intresserad av att öppna konto får du 10 000 kr via payson.se direkt av oss som gengäld ![]() Varför gör ni det inte själva? Måste vara en som kan bli ordförande. Kan inte vara vi som impoterar. Vilket företag gäller det? Faktiskt inget företag, men vi behöver en ordförande Ok. Jag förstår. Varför behöver ni en ordförande? Känns seriösare med bemötandet mot kunderna då man har ordförande. Även för att ordföranden skall kunna öppna bankkonto. Ersättningen är 10 000 kr per år om jag inte var tillräckligt tydlig ![]() Skulle jag öppna bankkonto i mitt namn menar du? Jepp, i ordförandes namn Jag har sysslat med företagande i många år och sålt webbutiker till hundratals företag och även person med endast innehav av f-skattsedel och jag har i ärlighetens namn aldrig hört talas om en ordförande mer än när det gäller aktiebolag och då är dt obligatoriskt. Tror du på fullaste allvar att jag för 10 000 kr/år skulle öppna ett bankkonto i mitt namn åt en person som jag inte känner? Du kommer ju också ha full kontroll? Vad är det värsta som kan hända? Tänk? ![]() ![]() Är dock seriös ![]() Frågan som dyker upp är ju varför du inte öppnar ett konto själv? Kan bara inte stå på mig. Men det du gör är ju bara öppnar konto och får betalt varje år. Du kan närsom snacka med mig på MSN och har kontroll. Inget kan gå snett så länge dina pengar ej är inblandade. Jag kan räkna upp ett antal saker som kan gå snett och då vill inte jag att mitt namn finns med Ok, räkna upp sakerna Eftersom du av någon anledning inte vill öppna ett konto själv så ringer hundra varningslampor om att din idé med webbutik m.m. är en skumraskaffär där ditt ändå mål och huvudsaklig syssla är att lura människor på flera sätt. Såna grejer gillar inte jag och vill inte beblanda mig med såna idéer eller personerna bakom Jag säger inte att det ÄR på det viset utan jag säger att det VERKAR vara på det viset och därför vill jag inte involvera mig i detta Ok, ska vara ärligt, det är import av valium och därför måste vi ha en som fixar konto := Ok. Jag måste sticka iväg ett slag, men kan jag återkomma till dig imorgon? Ja, självklart ![]() Då säger vi så ![]() Vad tror folk egentligen, att man är helt dum i huvudet eller? |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
herre jesus, vilken tomte. importera valium? det måste ju vara ett skämt.
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ett kvalitetsprov för mycket av sitt eget sortiment?
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
vad sjuttsingen e valium för något?
och sen, hur seriöst låter det här "Du kan närsom snacka med mig på MSN" ?? |
|||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Han lade till mig med på MSN och sa hej, jag såg meddelandet efter nån timma och svarade Hej
![]() Han svarar hej, hej och är tyst i nån minut, för att sedan skriva ville du nåt? ![]() Jag svarade då att jag blockar han ![]() Finns gott om roliga människor på nätet |
|||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Låser tråden med hänvisning till den andra tråden om samma sak
http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...=24487&hl=&s=wn
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|