FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Har flera stunder då jag är mer eller mindre rastlös... Saknar idéer på trevliga och nyttiga sidor att göra... Ingen som har någon idé(er) att dela med sig av? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
massor med idéer..
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag vill med ha något att göra..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hehe bilda ett team? ja e grym på programmering
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fler idéer än jag har tid att fullföra, men mindre lust att avslöja
![]() Surfa runder, få inspiration. Vad kan du göra bättre? Vad saknas? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag har en idé till en sida med en mkt passande domän till. Dock så har jag aldrig tid att slänga upp en denna sida. Jag: domän + webbhotell Du: "utförande" Tillsammans: innehåll Ev reklamintäkter, 50/50 Hör av dig om du är intresserad. Mvh Rob |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har massor med ideéer och massvis med domäner till idén, uppkommit när jag själv saknat en funktion eller tjänst. Hittils bara landsatt 2-3 av kanske 30.
Så tänk lite, sätt dig i en konsuments situation om dom ska... måla huset, köpa bil, köpa hus, läsa om ansiktscreme ... o.s.v., sen tar du varje del och kommer på en smart funktion som inte finns. Jag är dock ingen programmerare så jag fastnar på den biten istället ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
King.com
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har samma problem som Decibel. Många bra idéer men programeringskunskaperna saknas för större projekt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
själv har jag köpt in flera domäner och har php&mysql kunskaper, men tyvärr inga ideer.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|