FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej, vi är 3 företag som tillsammans startade nu BusSMS.se som en rolig sms tjänst.
Söker nu lite feedback: - Har vi glömt något som skulle kunna finnas där? - Vad kan bli bättre? - Hur ser sidan ut i era webbläsare? (Vi jobbar på FF, där ser den inte bra ut vet jag än) Tanken är att om ett tag marknadsföra tjänsten ganska agressivt när allt fungerar till 100% 5 personer från wn får agera testpiloter med 5 sms var för att berätta vad ni tycker. Intresserad så skika PM bussms.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är detta ens tillåtet?
Att skicka SMS till någon med någon annans telefonnummer... mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Så länge det inte finns dom att det inte är lagligt så är det lagligt.
Våra regler tillåter dock användning endast mellan bekanta och vänner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det där är väl någon typ av mindre identitetsstöld?
Sno någons telefonnummer "bara på skoj"... I så fall kan man ju sno ditt personnummer Davve, och beställa något bara på skoj :lol: Skulle inte vara kul om alla satt med den tjänsten, inte kunna lita på om SMS'et verkligen är från rätt person osv.. sjukt. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Vi skickar ett extra sms efter buset som berättar att det är bus, om nu någon skulle göra det i annat syfte
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Det är allr mellan 5 och 12 timmar beroende när på dygnet det skickas.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hahaha, fan det här va en underbar sida, störtskön, har inte skrattat så hårt på länge.
Alltid önskvärt med betalsidor är att dom är reklamfria, jag menar 10 kr per sms, är inte de tillräckligt med pengar över, måste man verkligen smutsa ner sidan med fulreklam? bara mina tjugo kronor.. ps, ska bli kul och se om mina kollegor uppskattar att dom skickar "bögsms" till varandra på morgonen.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skulle testa..
Fyllde på med 10:-. Står tydligt och klart SALDO: 10kr Men står fortfarande att jag inte har saldo för skicka. annars kul grej. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|