FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har avancerat från 4:e till 1:a plats på mitt bästa sökord,konstigt nog är det inte index sidan som nu står först utan direktlänken till en sketen skruvmejsel för 29kr.
Så alla som söker på detta sökord (igår även på domännamnet) får upp länken till denna skruvmejsel..... :lol: :lol: nåt måste va på G |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Yes, känns som det händer saker. Hamnat på 1:a plats på många bra sökord.
Sen har även"Relaterade sökningar" visat sig på Google.SE. Tror inte jag sett det tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Japp, det har hänt en hel del sen igår. Jag har ökat på ett 20-tal sökord över natten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Något har hänt sen igår troligen, en av mina sidor peaka 111000 unika igår.
kul! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Administratör
|
Verkar hoppa väldigt mycket för tillfället, sedan i fredags. Man får nog vänta ett par dagar innan man jublar eller gråter tror jag.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Något verkar ha hänt, ja. Vågar inte riktigt påstå något än men ser ut som att undersidor till trovärdiga sidor har hamnat högre i serp:en.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ser ett visst tapp på en del sidor, det är dock allmänt nedåtgående på mina sidor med sämre content tycker jag. Quality is king as always.
Grymma siffror Jawn.. :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
quality is king, nja. det är en massa länksamlingar tillbaka i topp på många tunga sökord. känns temporärt dock, brukar kunna svänga rejält när google leker.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Hjälp säger jag bara... Hela mitt sökords placeringar är totalt omkastade. Hoppas det stabiliserar sig. Har haft första platsen i snart 1 år och har nu tappat den. Min adwords annons som alltid visats överst ovanpå sökningarna syns inte ens på första sidan?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|