FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har någon lust att tippsa mig om en bra digitalkamera?
Det jag söker först och främst är att den ska vara snabb och vara laddningsbar utan att ta ur batteriet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Sony exilim z1000 rekomenderar jag iaf, snabb, kompakt, bra funktioner, bra batteri...
Inte så dyr heller. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vilken typ utav digitalkamera?
System(stora med objektiv) eller kompakt(små) Personligen föredrar jag Canon för en bra kompakt. Och Nikon när det gäller system. Båda är kända och bra. Men batterier brukar man oftast få ta ut för att ladda, även om det inte är vanliga AA. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Kan rekommendera Canon Ixus 75
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har beställt en Ixus 70... men jag har inte fått den än... =( men det stod att den va bra... inge vidare dyr heller 1800:-
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Canon Ixus är väldigt trevlig.
75'an kostar från 2300kr på elgiganten. Sedan har du även Ixus 950 IS. Kostar ett par hundralappar extra och ger fina resultat. Har dock själv inte testat den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Samsung NV10. Helt underbar!! Fått många kommentarer från andra som känt på den - bara positiva!
Vann EISA 06/07 i klassen kompakt. http://www.eisa-awards.eu/2007/node/84 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Perfekt att den här tråden kom upp precis nu. Blir antagligen ett kameraköp under helgen och efter att ha fått tipsen här och läst lite på nätet blir det nog en Ixus 75:a, verkar mycket bra och prisvärd faktiskt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|