FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Nån som känner till Jello.se, eller som provat att annonsera där? Dom ville ha 1000 kr i månaden
för att man ska finnas med där. Känns som att det dyker upp nya shoppingportaler dagligen nästan, o alla har dom nåt sammarbete med spray, eniro, google eller nåt annat känt företag, börjar inte den marknaden bli rätt mättad? Mvh Predrag Beastwear.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Blev också uppringd igår förmiddag, som vanligt bad jag honom att mejla mig vad han hade att erbjuda och att återkomma på tel igår e.m.
Han började ringa vid 14-tiden och när jag var tillbaka på kontoret hade han ringt 6 gånger. Eftersom jag inte hunnit kolla mejlet när jag kom tillbaka så bad jag honom att ringa i morgon (läs idag) eftermiddag. Nu när jag kom in igen (vid 15.30) hade jag 8 missade samtal från honom. Med tanke på energin att ringa och tjata plus att han hade "det där jobbiga" säljsnacket så kommer iaf inte jag att hoppa på. Hade det varit så fantastiskt som dom säjer hade dom inte behövt ringa och jaga en så förbannat. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vet att de har fått in mycket riskkapital och är ganska stora bland 17-27 åringar i stockholm.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Med en Alexa ranking på 426 000 kan dom inte ha överdivet många besökare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Håller med Mats inlägg om intensiva säljare verkar inte seriöst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vem tusan kastar in pengar till en shoppingportal? Vilka riskkapitalister gör detta 2006?
Jag vet inte men det känns ju inte nyskapande direkt... /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Dom kör ju reklam på TV4 Stockholm.. presenterar vädret har jag för mig. Vet inte om det når målgruppen men men
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har aldrig sett någon reklam för dom på Internet, däremot över allt ute på stan på busshåll platser osv, så dom verkar ju pumpa in pengar för reklam i alla fall.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har hittils fått mail från två olika säljare på Jello till samma mailadress, så pengar har de dock inget bra CRM system
![]() "Vem tusan kastar in pengar till en shoppingportal? Vilka riskkapitalister gör detta 2006?" - Helt otroligt, man bör kanske slå det företaget en signal ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|