FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har ännu inte bestämt mig för vilka jag ska förnya och vilka jag ska låta förfalla.
Är du intresserad av någon, kom med ett bud eller förslag. (Även 0 kr-bud kan vara ok, jag lämnar gärna vidare till någon här på wn om intresse finns istället för att låta förfalla.) Ev överlåtelseavgift betalas av mottagaren. xn--arbetsrttsjurist-1nb.se xn--blast-nra.se xn--bliegenfretagare-twb.se xn--blifretagare-7ib.se xn--blistjrna-02a.se xn--brahlsokost-o8a.se xn--bstnu-gra.se xn--fjllor-cua.se xn--fngen-mra.se xn--gned-qoa.se xn--godhlsokost-o8a.se xn--grnast-xxa.se xn--hstsajten-v2a.se xn--kafrbrnningen-gfb7xd.se xn--kpahusutomlands-8sb.se xn--kpatomt-90a.se xn--kphusutomlands-vpb.se xn--kputomlands-rfb.se xn--krlekstunnel-gcb.se xn--krlekstunneln-bfb.se xn--mklartips-v2a.se xn--rdast-jua.se xn--rkost-mra.se xn--rttfrskring-l8af3w.se xn--rtthantverkare-5hb.se xn--rttpension-q5a.se xn--tamiddag-zza.se xn--tbra-koa.se xn--tgott-fra.se xn--tjnabra-6wa.se xn--tlunch-9ta.se xn--trnabra-6wa.se xn--trningssajten-cfb.se xn--tsmalt-9ta.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För oss som inte läser xn-- flytande så vore en översättning trevlig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Måste säga att det känns som ett skämt när man läst klart posten.
Tror inte vi är riktigt så nyfikna att vi skriver in alla adresser i något verktyg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
definitivt skämt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Samtliga av dessa har jag översatt "för hand" utan något verktyg eller liknande, det är inte så svårt som man tror men någon kan ha blivit lite fel.
arbetsrättsjurist.se blåast.se bliegenföretagare.se bliföretagare.se blistjärna.se brahälsokost.se bästnu.se fjällor.se fången.se gåned.se godhälsokost.se grönast.se hästsajten.se ökaförbränningen.se köpahusutomlands.se köpatomt.se köphusutomlands.se köputomlands.se kärlekstunnel.se kärlekstunneln.se mäklartips.se rödast.se råkost.se rättföräskring.se rätthantverkare.se rättpension.se ätamiddag.se ätbra.se ätgott.se tjänabra.se ätlunch.se tränabra.se träningssajten.se ätsmalt.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för det MattiasA, trodde de flesta som läste domäntrådarna kunde xn
![]() |
||