Har en kund som blev medlem på BoPunkten i mars, och som har hört av sig idag och varit missnöjd. Vi fick in nästan 70 lägenheter i det område kunden söker bostad under den period hon var medlem.
Hon skriver följande:
Citat:
Det var förmodligen tidigare när jag tänker efter, i april kanske. Så, vad tänker ni göra åt att jag betalat hundratals kronor för något som var totalt värdelöst?
Får jag mina pengar tillbaka kommer jag med största sannolikhet att använda mig av er tjänst i framtiden, eftersom den nu verkar fungera, annars tänker jag fortsätta att berätta om min tråkiga upplevelse för vänner och bekanta, och det är ju inte direkt någon bra reklam för er.
Hoppas ni tar ert ansvar, det är ju inte rimligt att jag ska betala för en tjänst som var fullkomligt intetsägande och meningslös – som inte gav mig (eller kunde ge mig) någonting över huvud taget.
|
Hur hade ni hanterat en sådan kund? Normalt om en kund är missnöjd brukar jag i första hand erbjuda mig att jobba extra hårt på att få in fler objekt i det område kunden söker, hjälper inte detta så brukar jag erbjuda kostnadsfri förlängning av medlemsperioden.