FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Nån som vet om nån komponent där man kan skicka upp en packad fil via en websida där
servern packar upp filen när den är uppskickad? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Du bör tillägga att det är nån form av ASP eller att du åtminstonde har ett Windows-OS, annars kan det vara svårt att hjälpa. Bygger mitt antagande på att om du hade kört Unix eller Linux så hade du inte haft problem med det här.
Har MS fortfarande inte lyckats få in ett filkomprimeringsprogram i sina OS? Hajar inte hur dom tänker. De 3 mest viktiga/grundläggande program som inte direkt rör OS:et är enligt mig: 1. Texteditor 2. Filkomprimeringsvektyg 3. FTP-klient Och samtliga betyg av mig på MS program av typen nämd ovan är: :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kika på denna: www. net2ftp.com
Krav: PHP: at least version 4.2.3. net2ftp works under Safe Mode. Använder den själv och den funkar alldeles utmärkt för de flesta mindre jobb ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Finns nån komponent till ASP ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Så det du säger är att en Linux server automatiskt packar upp filer som websurfare har skickat till den? intressant... [sarkasm] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
Hade det varit asp.net så hade saken varit lite lättare. =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
DanneG: Vad är det för filformat det handlar om? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Citat:
Hursomhelst: Kolla up följande, orkar inte lista alla här i forumet: http://c o m p o n e n t-dll.aspobjects.com/ASP_Components/file_management/compression/ |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|