Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

PHP programmerare sokes till Dubai

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-09-30, 12:49 #1
matseng matseng är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Sep 2007
matseng matseng är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Sep 2007
Vi soker en eller mojligen flera erfarna PHP-kodare for ett jobb i Dubai.

Vi har ett existerande system som varit i "testdrift" i tag som har varit menats att ersattas av ett nytt system innan det tas i full drift. Pa grund av diverse omstandigheter maste vi ta det gamla systemet i full drift innan vi gjort det nya vilket innebar att vi maste polera upp det gamla sa snabbt som mojligt.

Vi behover internationalisera/lokalisera det, gora en sakerhetsaudit, utoka/forbattra admininterfacet och som kronan pa verket interfacea oss mot ATM-natverket mot en lokal bank.

Resa, boende (eget rum med eget badrum i delad lagenhet) betalas av oss. Lon enligt overenskommelse. Vi vill att du ska kunna borja jobba om 10-14 dagar och fram till arsskiftet. Ar du ratt person sa kan en tillsvidareanstallning komma pa tal om intresse finnes.

Later det lockande med att jobba ett tag nere i solen och varmen nu nar host, vinter och kylan kommer i sverige och samtidigt kunna fylla pa sin planbok lite extra sa ta kontakt med mig pa [email protected] (ta bort bada z'ana ur emailadressen).
matseng är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017