FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag försöker hitta antingen en tjänst som utan problem kan skicka ut och hantera en epostlista på över 2000 användare eller ett webbhotell som tillåter att man skickar ut mer än 60 mail i timmen från sitt konto - det optimala är det sistnämnda då jag gärna vill kunna sköta det via phplist på ett eget hotell. Några tips?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De flesta webbhotell erbjuder någon form av epostlistor. Kontakta de du tycker verkar vara intressanta för en diskussion...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Mer specifikt gäller det att kunna programmera ett html-nyhetsbrev genom ett webbgränssnitt (det fungerar nästan överallt), och sedan skicka ut det till över 2000 prenumeranter så att de har det inom en timme eller två (det har alla jag frågat sagt nej till - alla jag pratat med tillåter max 60-100 mail genom webben i timmen) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bumpar frågan. Någon måste väl ha koll på det här?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Glidecom använder sig av MajorDomo-listor som man kan komma åt via HTTP-REQUEST.
De var snälla och hjälpte mig att sätta upp det när jag efterfrågade det. Länk till Glidecom Sedan tror jag dock att man måste ha webbhotellkonto hos dem, då det inte går att komma åt epostlistan utifrån. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|