FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
Tänkte höra lite med er, jag har varit webbmaster ett tag nu och känner att jag får alldeles för hög tryck på mitt privatliv. Jag håller på startar eget företag och är fruktansvärt upptagen just nu. Därför tänkte jag höra om det är värt att ens sälja sidan man äger? Om man kanske skulle lägga ner den helt? Tja, säg vad ni tycker, skulle ni vara intresserade så kan ni väll slå iväg ett PM. Och vad kan en sådan här sida som jag ha vara värd? Här kommer lite snabb statistik: Ca: 9900 unika besökare per månad, så det är inte så värst mycket, snittar ca 300 unika besökare varje dag. Sidan har funnits i över 1 år och jag har försökt göra allt i min makt för att ständigt uppdatera den. Jag har aldrig haft något syfte med att tjäna pengar på sidan, men jag har haft lite reklam banners och gjort några hundralappar. Sidan som jag talar om är http://www.unikwebbdesign.se Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Försök sälja den.
För rätt köpare kan den vara värd mycket, men det är inte så enkelt att hitta rätt köpare. Det handlar inte så mycket om antalet besökare som hur mycket man kan tjäna på de befintliga besökarna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo har tänkt på det också. Tycker själv (i mina ögon) att sidan min ser riktigt bra ut, ger ett gott intryck och framhäver sitt syfte. Det svåra är bara hur jag ska finna en köpare.
Jag skulle kunna tänka mig ha kvar denna underbara sida jag byggt upp om det fanns frivilliga moderatorer som vill ta över sidan helt och ta åt sig äran, men att jag fortfarande är där som Administratör. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej igen grabbar och tjejer!
Ville bara tala om att jag inte hade någon tanke om att ha en budgivning på denna sida, men ändå så ledde det till det. Jag har fått ett flertal olika bud. Jag tänkte dela med mig av buden så ni vet hur det ligger till: 1. 6 000 : - 2. 8 000 : - 3. 14 000 : - Budet som är ledande är det sista (3) 14 000 : - Skulle det vara så att ni vill ha mer information så är ni välkomen att kontakta/fråga mig här på sidan. Vänliga hälsningar SnorixX |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|