FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har en tjejkompis som är rätt irriterad på blockets standardsvar när problem uppstår. Jag har aldrig annonserat på blocket så jag vet inte exakt vad som kan gå snett men hon har fått något svar att annonsen inte följer regler bla bla. Så hur kontaktar man någon ansvarig som kan ge lite mer personlig rådgiving istället för trista formella standardsvar?
Jag vet att någon tidning, aftonbladet tror jag, köpte upp större delen av blocket så ska jag gå via dem isf vem ska jag då kontakta där? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Hur vore det om alla som har problem skulle ringa direkt till VD'n på företaget. :-)
För att få korrekt hjälp så ska du nog kontakta dom som arbetar med att hjälpa kunderna, dvs kundservice; http://www2.blocket.se/support/form/0?ca=11_s&l=0&id=1 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det möjligtvis att annonsen måste innehålla ordet "orginal".
Helt sjukt. :| |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om en annons blir nekad trots att den borde blivit godkänd brukar jag klicka på länken man får i standardsvaret och "godkänna" annonsen igen, då får man en verifieringslänk som man skall klicka på för att blocket skall granska den, men istället vidarebefodrar jag det mailet (utan att ha klickat på länken) till [email protected] och säger att den visst skall vara godkänd, då brukar dom godkänna dom.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|