FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Har provat att lägga ut en annons här på wn för att få tag i php programmerare för att slutföra ett projekt. Dessvärre inga direkta svar så tänkte därför höra om ni känner till några php-forum eller frilansarsajter eller någonting? Mvh Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skulle oxå vilja hitta en bra php kodare...
Kommer du på nå bra ställe så får du tala om det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om du inte måste ha en svensk programmerare så rekommenderar jag också rentacoder.com eller motsvarande tjänst.
Kolla också på webmaster forum så som Digitalpoint. //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skickar över en kille till denna tråd som jag tror kan passa dina behov. Kan inte garantera att han kontaktar dig dock, men vi gör ett försök.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
kolla phpportalen(.net) där finns ju en del php kodare =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Om det rör sig om några timmar och det är rent PHP/MySQL-jobb (ingen design och minimalt med *HTML) kan jag finnas till förfogande.
F-Skatt finnes samt fakturerar per projekt / delmål och inte timmar. Jag går även gärna in i befintliga siter som börjar gå långsamt och gör optimeringar om det går). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag finns också här och kan avvara ett par timmar om det rör sig om PHP mot MySQL. Innehar F-skatt och kan fakturera timmar alt. per projekt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|