FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Family.se får naturligtvis en fantastisk marknadsföring via Aftonbladet och blocket. Att sidan kommer att dra besökare är det inget snack om, en baksida som jag ser det är att lyckliga föräldrar inte tänker sig för när de lägger upp bilder på sina halvnakna badande barn.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
jag säger inte att det är fel, men jag tror att en och en annan förälder skulle tänka sig för en extra gång innan de publicerade bilder på deras barn om de insåg att deras bilder kanske kopieras ner på någon pedofils dator.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är väl ändå ytterst få (om några?) pedofiler som är ute efter bilder på bebisar... Den sjukliga dragningen brukar vara till typ 5-13-åringar om jag inte missminner mig.
Att varna för att ladda upp bilder på badande bebisar är lite väl... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sedan om man skall vara så petig så ska man inte heller ha barn lösa på stranden som är nakna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag trodde man kunde köpa personerna på sidan
![]() Kunde dem inte kört på någon annan layout istället, verkar inte direkt passande.. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tydligen ska det framöver kosta pengar att lägga upp en "annons". Varför kommer folk antagligen vilja betala för att ladda upp sina bilder på den där otroligt tråkiga och anti-nytänkade sidan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Är lite grinig å trött idag, därav min förargelse. |