FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Någon med erfarenhet av Adultfriendfinder? eller som kan rekommendera liknande affiliatetjänster inom dejting.
Även HELT Svenska dejting-affiliatetjänster är av Intresse! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För att knyta ihop och "avsluta" tråden så fick jag bekräftat igår av en annan medlem att Adultfriendfinder inte är något att ha.
Läste på X antal engelska forum att det förekommer väldigt ofta att när man som affiliate närmar sig utbetalningsgränsen på pengarna man tjänat så stänger dom kontot och hänvisar till att man har "spammat". Sedan slutar de helt enkelt svara på mail och kontaktförsök. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Det roliga är att dom lockar med $1 per unik besökare, jag har skickat hundratals men är knappt uppe $5 än.. skräp helt enkelt.
Så jag har slutat använda dom. Finns andra siter liknande AF i utseende när det kommer till länkar, GEO banners etc, men som genererat bättre. Men i grund och botten är allt skräp tycker jag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Blev också lockad med en dollar per besökare men efter att ha läst förutsättningar för att få det är det i prencipt omöjligt. Jag kör deras PPC programm och det betalar ganska OK. Prova deras cams.com programm. Där får du minst 50 dollar för betalande registrering. Jag har provat det ett par veckor och skickat dit ett par som betalade, fick de pengarna de lovade! Edit: Stavfel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo, cams . com genererar betydligt med än Live jasmin exempelvis.. Men många vet inte om det bara ^^
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
AFF har fungerat mycket bra genom åren o det som är speciellt bra är deras residual income program som fortsätter att generera inkomster år efter år utan att du behöver lägga ner en sekund på mrf.. Har aldrig haft några som helst problem med AFF och checkarna poppar in varje månad..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
AFF är min absoluta bästa sponsor!
Har testat massor med andra dejtingprogram utan att ens komma i närheten av AFF i förtjänst. Kör procentprogrammet! Har aldrig haft problem med utbetalningar. Rekommenderas A+! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kör ni Percentage Program eller Per Order Payout på cams?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|