FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Världshistoriens första pitbullforum i pastellfärger har precis slagit upp dörrarna så smått. Så långt bort från de gängse svart/röd/vita pitbullsidorna man kan komma m.a.o.
Det är ett SMF-forum som jag har knölat lite med och nu vill jag väldigt gärna ha feedback från alla gnällspikar på WN ![]() Var brutalt ärliga... Är detta en layout som ni skulle stå ut med på ett eget forum eller vrider det sig i magen på er? Det är en hel del finlir och justeringar kvar att göra på sidan, men jag tänkte i alla fall fråga er härinne, det blir kanske mindre att göra om senare med hjälp av er feedback. http://www.pitbullforum.se/ är adressen /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det ser ut som alla andra forum på internet - Trist och färglöst, men det är ju trors allt inte utseende man är ute efter i forum... Tycker nog ändå att vi alla kan bli bättre på att göra forumen lite mer livfulla.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ok. Trist och färglöst var det...
Tack för din åsikt och kommentar. Näste man till rakning! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lite som en urtvättad tröja i färgerna tycker jag
![]() Men som sagt utseendet är ju inte det viktigaste. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hmm... jag får nog kolla synen. Urtvättad tröja... :-D
Det är helt ok, kanske har jag varit för ivrig och övertydlig att skilja mig från praxis när det gäller den här typen av sidor. Det här får jag fundera på... Tack för Feedbacken Isak! /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Färgerna kan ju se ganska olika ut på olika datorer har jag märkt. Hade själv en design jag tyckte var grymt fin men min partner tyckte var hemsk och på hans laptop såg den faktisk vidrig ut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kör själv med SMF, så jag borde väl inte kasta sten.......
Men tycker att färgerna är hemska, eller rättare sagt kombinationen av de. Kanske om det grå skulle ersättas med något annat och höja färgkontrasten. JUst nu tycker jag att det ser tråkigt ut, även om inte alla (som jag) gillar starka färger.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker det var jättefint pitbull. Bra jobbat!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tycker det ser bra ut. Texten är lättläst mot färgerna. Men i ärlighetens namn, så märvärdigt nyskapande var det väl inte?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|