FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vill sälja 5 st sidor, som kan tas i 2 olika paket eller alla i ett.
Paket 1: Libertydiners.com Libertylook.com Libertyshowtime.com Dessa domäner är väldigt nyligen startade, och med reklam kan de bli enormt stora. Ni får 12 månaders hosting med på köpet. För att summera vad ni får som köpare: -3st. domäner - gratis push genom namecheap -3st. fullt funktionella sidor -Gratis webhotell i 12 månader På 2 dagar tjänade jag $12 genom adsense med dessa 3 domäner. Väldigt bra köp! Pris: Bud via PM Köp dem nu: 2000kr Paket 2: Myspacetone.com Spacepick.com Dessa domäner är också nyligen startade, och med marknadsföring kan de också bli väldigt populära. Sidorna har många olika verktyg för att användare ska kunna ändra sin Myspace. Vad ni får som köpare: -2 domäner - gratis push genom namecheap -2 fullt funktionella sidor redo för att tjäna pengar -Gratis web hostning 12 månader Pris: Bud via PM Köp dem nu: 1500kr Om viljan finns att köpa alla 5 domäner/sidor kan ni få dem för 2500kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Här kan ni se screenshot på det jag tjänat på Paket 1:
http://img413.imageshack.us/img413/1138/untitlednw7.jpg Den 27e hade jag tyvärr server problem, men det är fixat nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
* Libertydiners.com
- Scrapar data från chefmoz utan att ge attribution. * Libertylook.com - Scrapar data från någon sökmotor, antagligen utan tillstånd. * Libertyshowtime.com - Scrapar data från IMDB utan tillstånd. Glöm inte att berätta för potentiella kunder att siterna inte bara bryter mot en massa lagar utan även kommer att förlora sina datakällor den sekund siterna har fler än 50 besökare per dag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Från chefmoz: * Our data is available under a free use license.
http://chefmoz.org/rdf.html Jag såg nu att man måste ha en text på alla sidor för att vara 100% korrekt. Jag fixar detta innan ett eventuellt köp. Libertylook vet jag faktiskt inte var sidan får informationen ifrån eftersom inte jag har utvecklat sidan. Det står iallafall "powered by LibertyLook.com" på botten av sidan så jag antar att det är sidan som står för söken. För libertyshowtime, läs här: http://imdb.com/Licensing/ Jag ska kontakta sidornas utvecklare för att få mer bestämd information om libertylook och libertyshowtime. Jag återkommer med detta så fort jag vet något. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
At this time, we do not license theatre showtimes. . Du plockar data utan tillstånd. Edit: typos |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tackar er som uppmärksammat mig om detta mycket alvarliga problem, sid utvecklaren kommer ett få mycket skäll nu kan jag säga.
Jag ska försöka fixa problemen så fort så möjligt, tack än en gång. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tragiskt att vi har medlemmar som försöker lura på andra sådant här. Bra inlägg, kers.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har absolut inte försökt lura någon annan! Jag tänkte inte på allt detta innan ni skrev det, eftersom jag just börjat med att köpa/sälja hemsidor. Men nu har jag lärt mig, och det får ni alla tack för.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har fått ett bud på 1000kr på paket 1.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|