FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Är det någon som har lekt med sladdarna i hallen =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Funkar fint här.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
När man går in på en undersida så får man felet
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Även när man går in på startsidan så kommer detta upp, aningen märkligt.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det har varit en hel del sådana varningar sen det bytte system tycker jag. Sen om det är som är felet eller inte vet jag inte. Jag får ofta också bilder som inte laddar på senaste tiden. Som tur är så är expressen.se bara en tidning jag skummar igenom och inte läser särskilt ordagrant.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag lägger x antal tusen i månaden på undersidan "Sex & Kärlek", har märkt tydligt hur försäljningen gått ner från Expressen i Juli. Problemet för mig tycker jag alltid är det samma när man köper annonsering via en annonsbyrå att nät jag påtalar detta så menar dom på att jag har fått utlovat antal exponeringar ändå...
Försäljningen för övrigt är mycket stabit och med tanke på att jag haft samma plats på Expressen i ett par år så är det lätt att se förändringar. //Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Med allt bling-bling på "kvällstidningarna" nu för tiden och att man får leta efter nyheterna, så gör det inget alls att de är nere ibland. *hehe*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det kanske var deras sätt att säga, att nu tar vi ledigt ikväll killar och tjejer. Så gick dom hem =)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|