FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag fick ett reklam mail idag av iregistrations.net. Dom erbjuder registrering av com/net/org/us/biz/info för $5.95
Någon som har erfarenhet av dem? Är de att lita på? Fungerar de vettigt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
VIP
|
Jag har aldrig registrerat någon domän där men jag rekomenderar dig att läsa igenom Terms and Conditions riktigt noga.
Du blir automatiskt kund hos deras webbhotell och till en sökmotorregistreringstjänst när du skaffar en domän hos Iregistrations. Dom tar $19.99/mån för webbhotellet och $19.99/mån för sökmotorsregistreringen. För att slippa dessa dyra tjänster måste man inom 30 dagar avbeställa dom. Om du gör det blir slutsumman $5.95/år som den skall vara. Dom verkar ju sannerligen inte särskilt seriösa med tanke på detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har registrerat 2 domäner genom
http://www.godaddy.com/ Dom har från $6.95 och hade inget skumt i avtalet när jag tecknade i alla fall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kan rekommendera RegisterFly, bra priser och hyffsat system för att uppdatera domäner + att de påminner när domäner ska renew:as, använda några förut som inte påminde mig, det var otroligt störande att tappa domäner...
Har nog registrerat ett tiotal domäner genom registerfly och det har fungerat smärtfritt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har reggat ett 20 tal domäner på http://www.regnic.com/ funkar perfekt, kostar 7,79$/år, får även mail i god tid när de håller på att expirea, och e-mailen på domänen sätts till en regnicmail så att man slipper spam och skit.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har en domän hos iregistrations.net. Det är sant som Jacob säger att de har lite skumma saker för sig men är man bara uppmärksam och läser vad man går med på så är det inga problem. Efter du har registrerat så är det bara till att logga in till deras kontrollpanel och välja att du inte vill ha deras pluspaket-tjosan. Därefter kan du sova lugnt, jag har iaf inte fått några obehagliga fakturor eller liknande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har ett antal domäner hos GoDaddy och det fungerar bra..
Det enda negative med GD är att deras Free Push System är lite jobbigt , dvs det är lite extra jobb med att sända domäner till en annan användare.. Då är namecheap.com och enom.com bättre och lättare... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns det inte någon svensk sida med bra pris?
Var är det bäst och billigast att regestrera .se domainer? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
http://forum.wn.se/index.php?act=ST&f=2&t=103 WN