FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag ska sälja min webbyrå, där innehållet är webbhotell, egen programmerad e-butik, cms kunddatabas. Goodwheel. Har sålt ca 50 e-butiker och har nyligen lanserat uthyrning där vi har 5 kunder med ett ständigt ökande. Webbhotell nyligen lanserat med ett 10 tal kunder. Referenser på ca 100 jobb. 2500 unika besök i månaden med ett ständigt ökande. (ingen marknadsföring, sker oftast mun mot mun) Du får mer detaljerad info vid kontakt. Jag vill att mina kunder ska få de bra, så ni som är oseriösa behöver inte ta er tid. Kan man designa och har tid tjänar man mycket pengar. Jag har inte tid, och har fått tacka nej till en del jobb.... Pris: Bud (seriösa) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du har pm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vill bara uppdatera att vi nu har 11 st kunder som hyr e-butik. Och som ni alla ser är detta bara på ett par dagar som detta hänt.. sen har det kommit in ett par bud. buden ligger just nu som högst på 113 000:- inkl all källkod för e-butikerna osv. /Mikael |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
hur ligger det till med buden just nu?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hör av dig tobias @ mediadream.se låter intressant!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
UPPDATERING
Webbhotellet är sålt. Nu är det bara byrån kvar. vilket har mest värde. Den som är snabb betalar 100 000:- annars får det vara. Omsättning ligger nu efter en månadstid på ca 42 000:- |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|