FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som ligger med på deras site?
Det är en prisjämförelse site som typ pricerunner fast de tar bara % vid avslut av oss e-butiker. Men frågan är om de är seriösa eller bara vill blåsa en på start kostnaden(kanske aldrig kommer kunder därifrån) Någon som har erfarenheter av dem? Tacksam för svar! / Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om jag inte missminner mig, så är väl dom ett av norges största bolag inom den branschen och nu ägs dom av Eniro. Så ett seriöst bolag är det väl, men kan inte svara på om deras tjänst är bra eller ger något resultat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Framförallt är det väldigt skönt att de inte tar klickpriser för massa kunder som ändå inte köper något, Pricerunner ger oftast väldigt lite eftersom de äter upp hela marginalen med alla klick men få köp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Men eftersom det handlar om procentuell avgift vid avslut så tar du ju ingen risk.
Du kan ju inte förlora på det. //edit. Såg nu att du skrev att dom hade en startkostnad... Hur mycket är startkostnaden på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag har precis skrivit under med dem. De är rätt snälla med startkostnaden, och man behöver inte betala med en gång. Jag har fått flera månader på mig avseende den.
De har blivit uppköpta av eniro nu, säger de. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Någon som vet hur dittpris.se håller koll på hur mycket dom säljer genom sina länkar? Jag menar på typ Tradedoublert så är det ju en tredje ”opartisk” part inblandad? Måste butikerna lägga in kod i sin butik för att rapportera försäljningen till dittpris.se?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|