FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hejhopp, jag letar efter en tjänst som Ad24.se, det är ju Wn:s egna nicke som driver den, jag fann den riktigt intressant ända tills att jag insåg att det gällde köp/sälj och inte marknadsföring (nu har jag iofs inte frågat om det är okej att lägga in gratis "varor" såsom web tjänster under sälj kategorin), men det känns inte heller riktigt seriöst att göra så, jag söker istället någon tjänst som liknar Nickes, dvs annonsering på 30+ sidor för en fast kostnad som kan betalas direkt via visa eller sms/tele.
om det inte finns, vad väntar ni på sätt igång och koda! :lol: i övrigt: mycket bra sajt Nicke! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kul att du gillade Ad24.
Vilken typ av marknadsföring hade du önskar för 20kr? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tjena Nicke, nja alltså priset behöver ju inte vara detsamma, men just det där med att kunna logga in, få köra en annons och betala med tele var attraktivt som tusan. Man skulle ju kunna ha check rutor samt ett pris efter varje, så bockar man av de sidor man är intresserade av, samt att ens annons hamnar i rotation för de sidorna när det är betalt och klart
säg tex att man kryssade i 3 sidor, skickar upp sin banner/länk, och får veta hur många timmar dessa kommer att visas sen får man ett nummer att betala med tele. jag skulle mer än gärna testa en sån tjänst, jag vet att det finns sidor som erbjuder annons/h, men inte nån där man kan få sin annons publicerad på flera sidor från en och samma sida. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|