FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Behöver köpa in en Windows Server 2003 (helst Web Edition) och vartenda butik man har hittat att de har den på lager, har inte den på lager när man väl ringer och frågar att de kollar upp det. Blir så himla trött att man på t.ex. prisjakt blir lurad att gå vidare till butiker som visar ha det, visar sedan i butik att de har det, men egentligen har de inte det. <_< <_< Skulle man inte ringt och frågat skulle man ju suttit flera veckor och väntat!
Något som kan tipsa om en pålitligt butik som kan leverare inom 1 vecka till ett hyffsat/normalt pris??? Har någon en licens att sälja (en standard) kan ni också höra av er. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
vi brukar alltid handla på dustin.se, där kan man få licenserna samma dag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Nope! Visar 1-2 dagar på sin sida, men på telefon uppger 2 veckor som standard för den jag skall ha. Håller inte heller det som står på sidan och dessutom ligger de lite dyrare i pris än andra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
antar du ska ha det till en server, kontakta stället du har servern hos, dom kan troligen få lös web ed. redan samma dag genom HP eller Spectru Software
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
Det var dock ett bra tips ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Om OEM-reglerna för server är lika korkade som OEM på XP så kan man köpa en floppy och en OEM-licens. Iaf. enligt just Komplett.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
Nu tror jag dock att en lokal affär beställer till mig och då det finns hos grossisten skall jag få den på måndag/tidag, vilket duger fint. Ohc priset var bra! Tack för tipsen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
eller så kör du SPLA...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|