FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tyckte detta med flash-avatar var skojj, gjorde en trevlig liten avatar, tryck på den så får ni Tatoo scenen från dude where's my car. Jag läste reglerna men hittade inget motsägande mot avatarer. Funderar på ett skrikande ljud när den laddas också =) Ne bara skojja, nu ska vi inte missbruka denna fina funktion. Jag håller på med en lite tuffare avatar som ska funka som en väldigt, väldigt liten hemsida. Det är dock lite problem med menyn och så.. men jag löser det på något sätt =) Tänkte ha en Om mig, och en kontakt avdelning på "sidan" ska bara se hur man kan få plats med det
![]() Om någon moderator har något imot den så säg till eller skicka PM så tar jag bort den direkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja, med lite hög volym på och ett nyfiket finger så sket jag iaf nästan på mig...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
VIP
|
Ser man på, man kan ha flash-avatar! Väl observerat, jozomannen. Jag kunde inte låta bli att själv slänga in en.
Om moderatorerna eller någon annan medlem misstycker p.g.a. att den rör sig eller laddningstid så är det bara att höra av sig så tar jag ner den på stört. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
VIP
|
Citat:
<!--QuoteBegin--Jacob[/i] Är inte helt säker på det med att det är en länk till din sida. Tror det kan anses vara emot reglerna.[/quote] Vi får se vad dom säger. Tror det främsta anledningen att undvika sådant här är att om alla har "flashfilmer" som sin avatar kan det bli synnerligen trögladdat. Nåja... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bra ide! Med en mini hemsida i avataren... :P
|
||