FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har hittat en riktigt bra ledig LLL.SE-domän med dussintals akronymer.
Finns det nån statestik över sålda Svenska LLL domäner? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
sry för att jag ställer en dum fråga men vad är en LLL domän?
Jag har aldrig hört det uttrycket tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Exempel på en BRA LLL-domän med många akronymer: SAS SAS Special Air Service (British Special Forces) SAS Scandinavian Airline Systems (ICAO code) SAS Short And Sweet (speech) SAS Subaortic Stenosis (cardiology) SAS Statement on Auditing Standards SAS School of Advanced Study SAS Semester At Sea SAS Shanghai American School (Shanghai, China) SAS Singapore American School SAS Second Amendment Sisters, Inc. SAS Swiss Academy of Sciences SAS Stretch Arm Strong (band) SAS Shoalhaven Anglican School (Milton, NSW, Australia) SAS Schaefer Ambulance Service SAS Saint Andrew's School SAS San Antonio Spurs (basketball team) SAS Secure Attention Sequence (Microsoft Windows NT/2000) SAS Space Access Society SAS Space Adaptation Syndrome SAS Sugar and Spice SAS Surfers Against Sewage SAS Synthetic Aperture Sonar (sidescan sonar imagery) SAS Statistical Analysis System SAS Serial-Attached SCSI (Small Computer System Interface) SAS School of Arts and Sciences SAS Statistical Analysis Software SAS Servicio Andaluz de Salud SAS Student Academic Services SAS Static Analysis Symposium SAS Short Attention Span (band) SAS Server Attached Storage SAS Societā Accomandita Semplice (Italy) SAS Solid Axle Swap SAS Son Altesse Sérénissime (French) SAS Statement of Accounting Standard SAS Studies, Analysis, and Simulation (panel) SAS Secure Access System (Nokia) SAS Self-Anchored Suspension (bridges) SAS Science Analysis System SAS Study Area Specification SAS Straight Axle Swap (automobiles) SAS Sequences Annotated by Structure SAS Steering Angle Sensor SAS Statically Assigned Socket (Cisco) SAS Secondary Alarm Station med flera...... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
En prisguide i stil med denna är det som jag letar efter, fast för .SE domäner.
http://www.3character.com/priceguide.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Skall ni köpa en LLL.se får ni snabba på... NN köper iallafall just nu upp ALLA LLL.se som kommer ur karantän , varför vet jag inte...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det finns en uppsjö av LLL.se-domäner som inte har blivit registrerade ännu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Och det verkar som om Name Navigation köpt alla utgångna redan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nu hittade jag Detta verktyg för att Bulk-kolla lediga domännamn. Slumpade fram trebokstavskombinationer med en lösenordsgenerator, la till .se och kollade upp dessa. Hittade faktist ett par intressanta.
Edit: 999 inlägg. Vad tiden går fort! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag äger en som jag inte använder, NWD, under se-domänen. Tror inte den är värd många kronor men bjuder du en tusenlapp så är den din :P
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|