FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Efter en stunds googlande har jag funnit massor av utlänska affiltebolag. Däremot känns många utav dem oseriösa och jag vågar inte registera mig. Vet ni några bra affilitebolag som tillåter engelska sidor? Gärna motsvarigheter till svenska Double och Affiliator. Tusen tack |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
hej
har Prövat dessa med bra resultat: clickbooth. c o m bidvertiser. c o m ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det har startat en ny tjänst i lite betaversion som verkar kunna bli mycket givande för oss affiliates: affiliatebounty. c o m
Tanken är att skapa en sorts prisjämförelsetjänst, men för olika företag och vilka nätverk de är med i! Just nu är dock bara engelska nätverk inlagda, fast ambitionen verkar vara europa, och swe finns redan med som (tomt) val. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
"Välkomnande till AffiliateBounty (Sverige) Finna en Ansluta Köpman program snabbt och lätt från all siden nätverken och oberoende program. Använda den droppa ned till raffinera din söka. Om du skulle lik din ansluta program till framträda på den här tomt behaga komma i kontakt med oss användande den här länk eller länken på den topp om sida Tillägga din ansluta program. Den här tomt var vecklat upp ute om en frustrationen av inte kunnig vilken köpman var på vilken nätverken och om en köpman har en ansluta program. Vi hoppas du finna den nyttig och om du har någon feedback eller förslag använda kontakten länk nederst på siden. " Lite bablefish över det hela... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det verkar som de bara betatestar på uk än så länge. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Testa Goldencan.com
Dom erbjuder "data-feeds" från stora Amerikanska siter som Walmart, Amazon och Overstock. Du kan ganska snabbt lägga upp ett par MILJONER produkter på din Affiliate sida. Jag använder dom bl.a. på Crozly.com. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Finns det någon utav de nämda ovan som erbjuder PAY-PER-CLICK?
Tack |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|