FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
innan nån påpekar så gör jag det själv - jag är mycket väl medveten om att alla inte vill gå ut med namn etc etc och därför inte lämnar ut adress till sin personliga hemsida
Personlig hemsida Som rubriken säger, har ni någon personlig hemsida? Jag är nämligen i startgroparna att bygga en själv och är ute och suktar efter inspiration. Så, lista era personliga sidor här (eller om ni vet nån snygg sida där ute - tipsa om den) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ähh, det är ju det svåraste som finns att göra en personlig hemsida. Jag fixar det inte, vad ska man ha för innehåll på en sådan sida?
Bara en tanke att det med personlig hemsida var någonting alla skulle ha i slutet av 90-talet och att idag är en personlig hemsida lika med en blogg. Eller? Jag har ingen sida och kan inte komma på att jag har sett någon annan än artister och liknande som har personlig hemsida om vad de gör och kanske lite om personen i fråga. tex. Sune Andersson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
det är just det som ska bli så skoj.. utmaningen att göra en personlig sida, om mig, som _inte_ är en blog
Ska surfa runt lite på Template Monster och kika senare idag |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Frågan är hur omfattande en personlig hemsida ska vara. Många har väl EN SIDA när de berättar om sig själv... Det är ju inte så fasligt ovanligt, men en hel webbplats med flera olika sidor etc, det är nog rätt ovanligt tror jag... Jag vet inte heller vad man skulle skriva.
Jag hade en förut, "Hej jag heter tobias och jag är ett pucko som sysslar med hemsidor" ... sen hade jag en sida "åh, titta på min dator" samt "kolla min tuffa stereo, å yeah, mina stora högtalare" samt lite specifikationer. Jag vet inte hur mycket mer man kan skriva egentligen. Blogg... Kanske ett galleri... Frågan är - hur intressant ska man vara som person för att en sådan site ska vara värd besväret? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Att göra en webbsida om sig själv kan väl inte vara så svårt? Man kan dra sitt livs historia och alla platser man har bott på. Sen kan man berätta om sig själv, sina intressen, sina husdjur, sina flickvänner, sina föräldrar, sina syskon, sina vänner, mm. Den stora utmaningen bör inte vara att göra webbsidan, utan att få besökarna intresserad av den. Jag antar att du inte är tjej och tänkte lägga ut nakenbilder på dig själv melin
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Joo håller med här lite ,alltså kul grej och göra en personlighemsida men samtidigt jaa vem är den intressant för ?
Sen tror jag att om en blondin med silikonpattar har en hemsida så stannar nog folk till o läser lite och letar efter hennes msn o mail adress ifrån sidans innehåll . men en vanlig snubbe med personlig hemsida med info om hans uppväxt o skoltid vem bryr sej vart han gick i skolan ? haha |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag håller på med min, men har inte tid så ofta. Än så länge ser den bara galen ut och det lär bli minst lika knäppt när den är klar. Kul att bara leka lite ibland och strunta i målgrupper etc. ;-) www.weegar.com
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|