FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag frågade för ett tag sedan om vart ni hade era företag någonstans och det var väldigt roligt att så många svarade o jag kom fram till att det är väldigt många av er som driver det från hemmet.
Men ni som har en lokal någonstans där ni har erat företag så undrar jag vad ni har för hyra eller vad man borde betala för en kontorslokal? mvh/Tomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Du får nog specificera dig lite närmare..
10 kvm2 Stureplan 5000:- mån. 10 kvm2 "Långt in i Norrland" 500:- mån. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja det kan ja
Jag bor i blekinge så det vill säga i en småstad som sölvesborg om det är någon som vet vart det ligger. Vad borde det vara för pris på en lokal där ? Det behöver ju inte vara inne i stan utan det kan ju vara på landet oxå men jag är bara intresserad av vad ni har och vad ni tycker att man skulle kunna ge för något sånt om man inte är så beroende av läget ? mvh/Tomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om nån har lokal i helsingborg så skulle jag gärna vilja veta vad ni betalar, är på jakt efter en själv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi ligger i en lokal/rum (24m2) pecis vid stureplan och betalar 5300;- i månaden för den, då ingår bredband, kabel TV, el och vatten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi sitter på Sveavägen och har 216m2 och betalar 23.000 i månaden, då ingår vatten. El, gas och kabel-tv tillkommer.
Det är rätt billigt för en så stor lokal faktiskt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ca 100m2 för strax under 6800 i månaden...en bit utanför Gbg, Surte närmare bestämt. El, värme, vatten ingår.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Mvh/Alper |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
I de större städerna kan kontorshotell vara ett bra val. Där ingår det mesta (receptionstjänst, internet, fikarum, mötesrum) etc...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
130kvadrat 1km från sundsvall centrum kostar 4200:- per månad, el, värme samt bredband tillkommer på det.
(Dock stora skyltfönster som kräver galler, det kostade däremot ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|