FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Först vill jag hälsa till alla eftersom jag är ny pa forumet!!! Jag har nu letat i flera dagar efter ett svenskt forum för "adultwebmaster" utan att kunna fa fram en enda! ![]() Konstigt nog eftersom det finns ett eller flera i andra länder. Vad tycker ni om detta? Tror Ni som jobbar eller visar stort intresse för detta ämnet att det skulle vara intressant att bilda ett sadant? Vill gärna ha lite reaktioner!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Alltså, det är ju pyttelite folk på det här forumet som är med generellt intresse. OK för att porr är stort, men känns inte "skandinavisk adultwebmaster" som en ganska snäv grupp?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tyvärr känns som att det finns för få svenska porrwebmasters.. eller har jag fel?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
räcker inte det här forumet?
frågar ni Tomas kanske ni kan få en egen avdelning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Docj finns en hel del andra saker att diskutera inom porren än bland vanliga webmasters.
Jag skulle då vara stammis på ett svensk porrwebmaster forum. men ja kanske en kategori för oss Porrwebmasters skulle fungera även här ? Men tror ändå att ja antalet skandinaviska porrwebmasters är för liten för att få ett bra snurr på ett sådant eget forum. men ja kostar ju inte mycket att starta upp ett sånt på försök. och är även intresserad av att vara med att starta upp ett sådant. Var någon här på WN som tidigare gjorde nånslags intresse insamling men vart inge mer utav det eller? Jag/Vi har plats och hosta ett sådant forum hos oss osv. men har inte riktigt tid själva att driva /utveckla det. men ja kan väl börja med att se hur många intresserade Svenska/Nordiska porrwebmasters som skulle vara intresserade av att få upp ett sådant? Adda mej mer än gärna på msn för diskussioner kring detta : [email protected] over and out[B] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
detta var inte intressant för någon eller?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|