FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
SEGE IMPORT ska byta sin E-SHOP till en annan.
Shopen har kortbetalningar genom Samport, API lösning, dvs 50 öre per transaktion. Direktinbetalningar och Faktura online genom AK Sverige är också med. Pris = Högstbjudande. www.segeimport.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tråden är en säljes-annons, inte diskussion om vem eller hur många som använder en viss webbläsare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är det "bara" webbsystemet som säljes? Vad är det som gör systemet så unikt och varför skall ni byta ut detta? Vad saknar ni idag som även jag kanske kommer sakna?
Vad hade du tänkt du för prisnivå, eller värde inför en försäljning? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Vad/Vilken typ av verksamhet ska du använda den till? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag undrar lite samma sak som Storen, men mer specifikt: vad ingår? Vad är det jag budar på?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
En komplett E-Handelsbutik utan månadskostnader. Kortbetalningarna är av typen API lösning/ Det mest fördelaktiga/ 50 öre per transaktion om man har LOOPIA som webhotell, där får man ett SSL cert med i priset. Direktinbetalningarna är en Hostad lösning, den kommer även som API i ett senare skede. Faktura Online via AK Sverige är en Hostad Lösning. Allt går att förbättra, även min shop/ göra tillägg mm. Kom med fler frågor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men betallösningar är inte det som är det svåra som jag ser det, utan jag är intresserad av hur butiken administreras, hur optimerad den är för ex. Google, vilken säkerhet som finns etc.
Det finns ett antal system på marknaden, både kommersiella och Open Source. Om jag skall fundera över ett eventuellt köp och lägga ett bud så vill jag vet vad det är för system jag köper. Har du provat OsCommerce? XT-Commerce? e-butik.se? Är ditt system likvärdigt, eller bättre? Vad är det som du inte trivs med eftersom du avser byta ut det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
När det gäller Google, slå tex svenska datorbutiker, första sidadan på tredje plats.
Om jag inte trivs med det, jo, men jag kommer inte orka att hantera ca 150 000 produkter i nuvarande shop. Du nämner Oscommerce ebutik.se, jo jag har testat dessa. Varför ska man skrämma iväg kunden med att skapa ett konto innan köpet? Det ska bara vara trycka på köpknappen. Jag har fått positiv kritik att det är lätt att handla, lättnavigerad hemsida, utan för den skull vara marknadens mest avancerade. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||