| FAQ | 
| Kalender | 
|  2007-04-27, 14:10 | #1 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | 

Domäner är inte riktigt mitt område.  En vän till mig måste ha fatt i en .com-domän och den gick ut idag. Enligt vad jag förstått så ligger den i "grace period" nu? Så man ska använda en snapback, eller? Och i så fall, vilken kan ni rekommendera? Tack! | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-04-27, 14:34 | #2 | |||
| 
 | ||||
| VIP | 

Testa Enom , fungerar bra!
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-04-27, 14:43 | #3 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | ||||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-04-27, 18:52 | #4 | |||
| 
 | ||||

Personligen har jag bara testat Godaddy's och den suger enormt rent utsagt. Överallt rekommenderas dock Pool.com och Snapnames. //Andreas | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-04-28, 14:32 | #5 | |||
| 
 | ||||

Tack så mycket. Tyvärr så förnyade de domänen. Så han får gå in i förhandlingar istället. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-04-28, 17:23 | #6 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | 

Jag har bara haft lyckade snappbacks av Godaddy... Pool har misslyckats en gång och det gjorde även Snapnames när jag testade.

__________________ @Zn4rK - Börja blogga - Paintball i Göteborg Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-04-28, 19:08 | #7 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | 

Snapnames lyckades en gång för många år sedan. Jag kommer inte ihåg vilken domän det gällde och jag tror inte jag har kvar den.

__________________ Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |