FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Från bloggen Second City SEO gällande domainers och katastrofer:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det finns sjuka människor här i världen. Gick till en sida som länkades ifrån en av kommentarerna till blogginlägget som Second City SEO gjort. Ett domännamn länkar till en sjuk reklamsida med forum mm. Inläggen som gjorts i forumet är riktigt vrickade, sorgligt att se.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är väl inte säkert att alla de som reggade domänerna bara tänkte tjäna pengar. Kanske ville dom dela med sig av bilder, filmer & tankar kring detta.. Eftersom studenterna inte fick gå ut från sina rum så tror jag att domänerna är registerade av studenterna.
Jag läste att studenterna inte visste vad som pågick och de själva fick reda på det mesta via webben. Hemskt är självklart händelsen men att domänerna blir reggade är inte speciellt konstigt. 2 av domänerna är parkerade hos godaddy, 1 är en länkfarm och den fjärde går inte att komma åt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker samma som autosvar. Jag har hjälpt till med sådant förut och skulel inte tveka att göra det igen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker det är rätt att tjäna pengar på detta sätt. Det är som vapenindustrin, pengar i utbyte mot död.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
<_< |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
200 miljoner vapen kan inte ha fel! (I usa).
Inte första gången det händer och absolut inte sista gången. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi hade för något år sedan en republikansk senator som uttalade sig om situationen i Irak. Jag minns inte exakt citatet. Men vad han menade var att det inte går att skapa stabilitet i ett land som Irak, där det finns så mycket vapen. Jag kan hålla med, men det som gör uttalandet så korkat, är att USA är det landet i världen med flest vapen per capita. Det var dock något som den här senatorn inte kände till.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|