FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Letade alternativ till VLC inatt och kom på att jag för några år sedan använde BS Player (Bull Sh*t Player?). Drog hem gratisversionen utan att tänka mer på det. Idag började härligheterna. Min dator var ren innan installationen och bilden nedan visar innehållet efter att BS Player installerats:
![]() Edit 2: Nix pix, tre ad-aware-scanningar hjälpte inte. Hittade en sida om WhenUSave som kanske kan hjälpa någon som gör samma misstag som jag: http://www.spywaredb.com/remove-whenusave/ Att detta sammanföll med att AVG hittade fem trojaner ser jag inte som en slump.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
VLC player är allt du behöver =).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag kör med Windows Media Classic.. funkar ypperligt =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
VLC innehåller alla codecs man behöver ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag behövde ett program som klarade av att visa 5 filmer samtidigt. VLC har fungerat men vid fler instanser än en, vill inte VLC som jag. BS har varit bra tidigare men har uppenbarligen sålt sig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Man lär ju inte bli nå mer popis precis när användarnas dator krachar pga allt spam som instaleras i samma veva.. Så det resulterar ju till minimalt med användare om några alls, Så vad ger det då för intäkter i slutändan ? Med andra ord så tror inte jag att de är värt det, långt ifrån. Man gräver sin egen grav bara då. (Enligt min uppfattning iaf) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|