FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallåj!
Ska ta och försöka få lite kritik för första gången här ![]() Sidan det gäller är ett dedikerat CS directory som har en egen sökmotor som indexerat länkarna man lagt in och gör vissa sidor av dem sökbara. Själva sökfunktionen som används för att söka dessa web-sidor behövs ändras en del då den ger relativt dåliga resultat, men "Directory search" ger helt okej resultat, men även den skulle kunna slipas till. Det jag framför allt vill ha är kommentarer när det gäller designen men även funktionskommentarer är välkomna! Sidan är inte 100% färdig heller för den som undrar det. Tack för mig ![]() Pinsamt att glömma länken.. http://csdir.org |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Designen var väll inte för upphetsande. Alla "powered by" bilder tar för mycket uppmärksamhet från det viktiga. Tona ner/Ta bort dom och gör sökrutan tydligare.
Sen skulle jag vilja se vilken kategori en länk tillhör när jag hittar den i en sökning. Söker jag tex efter "nmap" får jag upp två länkar, men jag skulle vilja veta vilken katalog dom ligger i innan jag klickar på länken, är bra om man söker liknande länkar osv. För övrigt funktionell sida. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Såja. Tack så väldigt mycket för dina synpunkter!
Jag har tagit åt mig det du sa och försökt föbättra det. Har efter lång tids pillande lyckats få dit kategorin vid "Directory search" och alla "Powered By" loggos är nu borttagna. Även sökrutan har fått lite mer uppmärksamhet. Något mer jag kan tänka på? Tack |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|