FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hur många här kört hårt med support på helger?
Dom som jobbar från kontor antar jag bara är tillgängliga under vardagar? Anser du att en internetaffär/webbhotell eller dylikt bör ha support varenda veckodag? Jag har själv upplevt flera företag som man mailar kanske på en lördag, och får då svar på måndagmorgon. Vad är vanligast bland alla internetföretagare här på WN? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi har en Jourhavande tekniker som man kan nå 24/7 på telefonen och inkommande support mail som bedöms som brådskande svaras snarast av den som har jour övriga frågor får vänta till måndag. Problemet som jag kan se är att kunder har svårt att skilja på support och utbildning oftast så är frågorna mer av karaktären utbildning än att vi har något fel på våra system. Jag tycker nog att ett webbhotell ska ha jour 24/7 då många som utnyttjar deras tjänster är beroende av att sajten och mailen mm funkar 24/7. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi har supporten 7 dagar i veckan, detta bara för att det kommer in många frågor under helger.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi har support så ofta och så mycket vi kan. Varje gång man sätter sig vid datorn kollar man om de finns nya frågor, mail etc. så i princip 365 dagar per år kan man svara på frågor!
Mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi svarar i princip dygnet runt året om, inte nödvändigtvist klockan 4 på natten en måndag. Men ofta sitter det någon och jobbar och då kollar man ju även mailen. Så nästan dygnet runt. Det är en bra lösning, inte lova något men ändå svara så snabbt som möjligt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|