FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker sidan är ganska rörig även om den är stilren. Den säger liksom inte vad det handlar om när man kommer in på sidan.
Designen har jag inget att säga om då de är en gratis design som finns på många sidor idag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror att du måste försöka att förklara för besökaren varför han/hon ska stanna och klicka runt på ytterligare en länk/affiliate sida.
Du måste nog komma upp med nåt unikt som fångar besökarens uppmärksamhet direkt, annars blir nog sidan en annan i raden av miljontals länk/affiliate/adwords sidor. Som sagt kom upp med nåt eget/unikt så funkar det kanske. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som sagt designen är från oswd och funkar hyffsat och får duga tills jag ser om man kan tjäna något på sidan =)
Säger inte vad den handlar om ? Missade du texten där uppe ? eller är den för dåligt skriven/utformad/placerad? Som du säger sidan är stilren men ändå rörig... jag är av samma åsikt men har inte klurat ut hur man skulle kunna städa lite... så jag hoppas fler kommer med synpunkter/förslag =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Clonix, läs mitt PM som jag skickade till dig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad är anledningen att du bara skriver ut "Apr" istället för "April" när det finns så gott om utrymme där uppe?
![]() Det var min första tanke, och även om det är en ynklig liten detalj så går det ju snabbt att fixa! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
snygg och stilren
|
|||