FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Då Fly Me packade ihop sitt här igår så har vi hamnat i lite problem här.. Jag skulle därför vilja höra med er om ni vet några billiga och bra alternativ.. Men inte minst seriösa, så man slipper åka på en dundernit en gång till..
25:e juli- 4:e augusti, 6 personer... Ni som är lite mer kunniga inom rese, kanske vet något bra lågbudget flyg? Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Var ska ni flyga?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Sterling.dk kan du testa. De ger till och med rabatt till flyme kunder.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ryanair är överlägsna vad det gäller lågprisflyg.
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hmmm... vi har precis kört igång en studentkampanj åt FlyMe... He he... Verkar som om att vi kan boka av de pengar nu... Surt som fan...
Men nu är det helg... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lite offtopic: Det är ganska intressant att se hur många utomstående parter som kan drabbas av att ett bolag går i konkurs.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Rekommenderar också Sterling. Har aldrig haft problem med dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
mallorca tänkte vi att vi skulle besöka
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har haft kul åt det här under eftermiddagen. Kl 17 epostade vår VD ut att han just bokat resa ner till rivieran för alla på bolaget inkl. nån extra i slutet av maj för en större konferens. Han avslutar med en fin P.S. som löd:
"Jag har förstått så här i efterhand att FlyMe inte är Sveriges stabilaste bolag ekonomiskt sett, men det får väl vara värt en chansning..." Mail-korrespondens som följde kommer bli en klassiker. Jag tror någon har läst för lite nyheter på senaste =) FlyMe... fly me not... FlyMe... fly me not... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||