FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Skulle gärna ha lite feedback på ett nytt projekt.
Det är backcharter, en blandning av backpacking och charter. Första resan skall gå den 27:e december till Indien (förutsatt att vi lyckas få tillräckligt många intresseanmälningar förståss). Tanken är att erbjuda något annat än de traditionella charterbolagens turistorter och svensk-hotell. Man reser mer som en backpacker, men man slipper göra de misstag man ofta råkar ut för som backpacker. Jag vill att sajten skall förmedla konceptet till besökaren ganska fort. Vi har inte som mål att vara någon stor ledande resesajt, utan detta skall vara personligt. Tar gärna emot kritik, förslag, tips och idéer. Sidan hittar ni på www.back charter.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar den, snyggt, enkelt och inbjudande. Men skymfa inte så mycket med priset, det är väl en av era starkaste fördelar? Att skriva ett ca pris känns inte heller så proffisgt.
Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Så sant.
Nu står det tydligt redan på förstasidan att priset är 12 000 kronor, och även på intresseanmälningssidan att det är 12 000 och inte "ca 12 000". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag skulle vilja veta på en karta var Goa ligger i Indien.
Kanske kartan under [Fakta om Indien] Annars var den snygg! =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Jo, en bättre karta vore ju inte helt fel. Skall se om jag kan få vår grafiker att rita nått eget kanske. För övrigt ligger goa på västkusten ungefär på mitten av Indien. Goa är en stat med ca 1.2 miljoner invånare och tusentals stränder. Lite mer fakta om Goa skall nog upp faktiskt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
reser vi på ritkigt! - finns på "Vad är backcharter?"
Förövrigt såg det trevligt och mysigt ut. Verkar vara en lite mer sajt som polarna registrerar sig på och inte någon random google guy droppar in. Men det kanske är menningen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
Vi har inte planerat några gigantiska reklamkampanjer, utan tanken är att i första hand bjuda in nära och kära, låte dem bjuda in nära och kära osv. Vem som helst är givetvis välkommen att följa med (så skriv upp er! ![]() Man åker med oss, inte med den billigaste arrangören man hittar. Lyckas vi med denna resan så är tanken att göra fler, och även till andra destinationer. Vi åker till bland annat kambodja för att reka nu i vinter. Istället för stora reklamkampanjer blir det word of mouth marketing. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Intressant koncept. Snygg sida som känns väldigt personlig och inbjudande och därför stämmer väl överens med ert koncept. Jag tror att detta kan bli en succé, men frågan är hur ni kan bevara det personliga om ni växer.
Jag har själv varit i Goa för en väldans massa år sedan. Schysst beacher men alldeles för mycket hippies!!!!! Jag hatar hippies, jag är på samma våglängd som Cartman i South Park när det gäller hippies..... Kambodja är ett intressant land, fantastisk mat. Jag tror säkert att fletalet av de som följer med er till Goa också vill åka till Kambodja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Eftersom hela konceptet intresserade mig som person
så tycker jag allt såg bra ut ![]() Sidan ser bra ut, simpel att navigera, all info hittas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
jag tycker att det var lite keff kvalité på headern, speciellt runt "Fabian och Fia presenterar" där var det lite flammigt..
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|