FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Finns det någon som har tips för en snapbacktjänst för .se domäner som är öppen för svenska företag? Jag kör med en partner idag men han tar inte emot nya kunder.
Om någon har en bra snapbacktjänst för .se'domäner och vill sälja bokningar så kan ni väl maila mig ett offertförslag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vill inte vara otrevlig, men använd sökfunktionen. Det finns massor av trådar som listar flera företag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Håller med, börjar bli smått långtråkigt med alla snapback trådar som poppar upp här och där med samma frågor och samma svar........
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
anledningen till att nya trådar poppar upp är nog att informationen in de gamla inte är aktuell längre... Så sluta gnäll innan ni har fakta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...l=snapback&s=wn Så om det inte framkommit mer i den så tror jag inte det tillkommer någon 3 veckor senare. Dessa tjänster poppar inte upp lika ofta som "Blocket"-kopior.... Att samma typ av tråd poppar upp är ju för att folk orkar inte söka ibland. Har man dessutom inte fått svar i en tråd hjälper det ju inte att skapa en ny strax efter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kanske dags att göra lite "Vanliga frågor och svar"
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Terabyte, om du tar och läser det du hänvisar till så märker du att det inte besvarar frågan... Just nu finns det inga trådar på det här forumet som verkligen ger någon information om vart man kan hitta något företag som erbjuder snapbacktjänster... (Tråden du hänsvisar till blev desutom ganska brutalt kidnappad av en annan diskution). Är nog därför folk skapar en ny tråd... Visst en del gör det säkert av lathet och har inte sökt innan.
Det jag mest reagerade på är vissa användares förmåga att besvara poster med en uppmaning att söka utan att själva ha den minsta aning om det finns några svar att söka. Så om folk är så pass trötta på att vissa frågor ställs om och om igen, se till att besvara frågan istället för att gnälla. Så länge som mer eller mindre meningslösa inlägg kidnappar trådar (på det sett som din och min diskution nu gör) och därmed lämnar frågan obesvarad så kommer nya trådar att skapas. Som Acidflash säger så skulle det inte skada med en klistrad FAQ i detta forum. Fanns det en uppdaterad sådan så skulle vi slippa att samma fråga postas om och om igen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Men om du inte hittar svaret i trådar som kommer upp vart 2:a vecka, så kanske finns det inga fler svar, eller hur?
Och vaddå fanns det inga svar. I den tråden hittar jag i alla fall dessa www.Internetnamn.com www.Neware.se www.Registrera-doman.com www.nameseek.se jx.se/index.php?nv=dn&inc=dnsnapback Hur många vill du ha??? Vi pratar om .se och inte om .com domäner. Räcker inte det?? Vad mer kräver du? Tycker att det räcker väl med den lista som du fick. Tycker det är du som gnäller utan anledning! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
www.Neware.se www.Registrera-doman.com - Otroligt dyra och tar betalt oavsett resultat = Värdelöst www.nameseek.se jx.se/index.php?nv=dn&inc=dnsnapback - Tar ej emot nya kunder 3 fel av 5 är väl inte speciellt bra... Nej, som jag sa tidigare, en uppdaterad FAQ behövs. Om inte annat för att vissa ska slippa se frågor som någon gång i världshistorien har besvarats. Och hur många jag vill ha? Mer än två iaf... När man fajtas mot Göran G och grabbarna så är inte 2 alternativ mycket att hänga i julgranen. Så istället för att gnälla, terabyte, börja med att själv läsa det du anser att alla andra borde ha läst... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Frågan var av trådskaparen:
Citat:
Att du söker en billig lösning som inte tar en krona om de misslyckas samtidigt som du vill ha bra resultat är väl ett skämt. Då kommer du att få leta länge, samt det kommer inte hjälpa med 1000 trådar om detta i forumet. VIll man vinna så får man satsa. Det är inte mycket man får gratis här i världen. En FAQ del behövs egentligen inte om folk lär sig använda sökfunktionen. WN har varit igång länge och mycket finns faktiskt besvarat. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|