FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu är det dags för oss på Modell_bilder_se att öppna en klädbutik.. Jag är rätt nöjd med hur spreadshirt fungerade.. smidig lösning!
Besök butiken här Vi passade även på att ta lite produktbilder. Kommer mera av dessa i framtiden. Vi har funderat på att ha en stående tävling där medlemmmar själva får ta bilder på varandra i kläderna där man har chans att vinna något varje månad. Hon som designat trycken hittade jag på deviantart. Vad tycks? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag föredrar produktbilder med riktiga nurdar :P
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Micke04: Av någon anledning var det svårt att koncentrera sig på kläderna
![]() Allvarligt, snygga kläder och snygg webbshop. Kul ide med en tävling också, det lär säkert göra att det blir fler köp ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Håller med, ser jättebra ut!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Snyggt, men det fattas (kanske) en ram i botten av "flash" objektet, sam mycket tomt utrymme under "butiken"
Kör IE 6 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Riktigt bra tagna bilder / bra modeller. Fast visst, är ju det modellbilder.se sysslar med
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Verkligen snyggt och "nyskapande"... hehe.... men såg att två av dropdownmenyerna som är lite "längre" hammnar bakom flashen (Firefox 1.5.0.9) pröva att sätta css z-index
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
En tilläggsfunktion skulle kunne vara att när man för muspekaren över bilden så blir modellen suddig men produkten behåller sin klarhet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
För annonstexten till höger "Revisor, deklaration, bokföring" syns inte G:et på slutet med FF2 och 1152x864.
Varför har ni gjort sidan i Flash? Surfar utan Flash i FF och då är sidan inte mycket att ha... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|