FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Kan ni ge lite feedback på vårt Textannons Nätverk www.sajberspace.com Vi har kör i liten skala men nu funderar vi på att öppna det för andra som vill marknadsföra sina hemsidor. /B |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror nod den här tråden ligger i fel avdelning. Är det feedback du ska ha ska den nog ligga i feedback.
Lutkar lite smyg reklam... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Oj..
Kan någon admin flytta över den.. _ > till feedback |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Sidan är ok, men känns lite barnslig i mina ögon. Det kan bero på färgvalet och den lite knepiga logotypen. Inledningstexten innehåller en del stavfel vilket drar ner helhetsintrycket. Det är även lite svårt att få en bra överblick. Tror ni behöver jobba mer på att få en bra struktur på sidan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
När man registrerar sig så får man ange användar id.... men det behöver man inte sedan använda...... det går på epostadress.
Jag instämmer med attt den ser lite barnslig ut.... Men annanrs tycker jag den ser bra ut. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
den är väldigt lik sidbyte.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej B,
Välkommen in i familjen av nystartade textannons "nätverk" - lycka till! //P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Lite jobbig att läsa på kanske, ett annat typsnitt i texten kanske skulle göra susen, typ Verdana eller nått...........
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sidan ger inget seriöst intryck. Jag får känslan av att någon slängt ihop den på ett par timmar och jag skulle inte annonsera på en sådan sida.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|