FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att google får oförtjänt mycket skit. Bara för att dom är såpass överlägsna pga dom har den bästa sökmotorn så sker det ju genom naturligt urval att man väljer den dem för att på kortast tid få fram det man söker efter..
Ska man tvinga folk att söka ineffektivt istället? Den dagen då det kommer en bättre sökmotor så kommer folk använda den istället.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Oavsett vad man ska säga om Google, var filmen grymt snyggt gjord. Undrar hur dyrt/hur mycket tid det tar att producera sådant.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Google kommer enligt min mening att ta över världen om inte folk slutar använda deras tjänster.
Tänk efter lite... google bestämmer vad det är vi skall hitta på internet, och den makten kan de missbruka hur mycket de vill utan att egentligen göra någonting olagligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är man så nojig så kan man alltid koppla ner sin dator från internet,
och gå till bibblan och söka sin information. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag har fortfarande inte förstått vad fan google gör för fel? Dom har den bästa sökmotorn och sen har dom jävligt bra andra grejor som är gratis.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Nja, Google visar inte längre alltid de mest relevanta resultaten först, då även deras system går manipulera på flera sätt. Och visst tar vissa Google projekt allting ett steg längre när de t.ex. vill scanna in och publicera böcker på nätet, material som andra äger. Fast själva stämmer de vartenda person som registrerar en domän som slutar på "....oogle". Och vänta ... hur många här skulle vilja att ett företag läste igenom era mail i Outlook eller Mozilla eller annan epost-mjukvara ni har??? Å andra sidan varför skall vi inte tillåta Posten i Sverige öppna, läsa och scanna all post innan de levererar det till oss......det vore ju något. De skulle ju kunna på så sätt lägga bättre och mer anpassad reklam i vår brevlåda ![]() Hm....tänk på det när ni använder och godkänner Gmail ! Jag är generellt inte emot Google, men jag ger de inte tillgång till hela mitt liv. Jag laddar i alla fall inte ner deras program som körs lokal på datorn och skickar information tillbaka till de med information om vad jag har på datorn mm. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|