FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har en idé jag tänkte bolla med er andra på forumet. På en del andra forum finns en klistrad presentationstråd där man kan skriva lite grann om vem man är, ens bakgrund och annat som man vill berätta om sig själv. Detta tycker jag är bra för då kan man se vad man har gemensamt med andra och kan på så sätt lättare få bra kontakter med likasinnade.
Så, kort o gott. Vad sägs om en klistrad presentationstråd på WN? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker om idén
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Man skulle kunna bygga på den här idéen genom att man blir tvungen att skriva en presentations tråd innan man kan börja skriva i de andra kategorierna. Det skulle ju vara bra och man slipper undra vem-fasiken-han/hon-är.
Jag röstar för. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Absolut en bra idé.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Låter som något som snabbt blir out-of-date, en utökning av användarprofilen skulle vara bättre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
På många internationella forum så finns det en speciell avdelning där man som ny medlem får skapa en tråd med en presentation och få en massa välkomanden.
Det är ju en trevlig variant av det hela. //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, verkar som en bra idé!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
På tal om klistrad tråd tycker jag att det absolut borde finnas en tråd där man får söka efter länkbyten och fråga efter hjälp med att bidra med innehåll till en sida. Med det senare menar jag tex folk som har länkkataloger och behöver sidor att länka till. Många här vill ha länkar etc.
Lite av en spamtråd skulle man kunna säga. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|