FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns det någon här som vet vilka de vanligaste webbläsare är? Eller känner ni till någon sida där de vanligaste webbläsare finns listade?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Internet explorer
Firefox Det måste vara en början! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
IE
Firefox Opera är de vanligaste för mig... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
På min sida:
Internet Explorer - 57.13% (IE6=73.96%, IE7=24.63% ) FireFox - 36.78% (FF1.5=60.3%, FF2.0=23.9%) Opera - 5.01% |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Intressant tråd! Postar min statistik:
MS Internet Explorer 89.4 % (Msie 7.0 6.5 %, Msie 6.0 81.8 %) Firefox 8.1 % Safari 1.3 % Mozilla 0.5 % Opera 0.3 % Netscape 0.1 % |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Från en av mina sidor, 99% svenska besökare, baserat på 50k unika dom senaste dagarna:
Internet Explorer 78,69% (varav 92% kör IE 6 och 8% kör IE 7). Firefox 16,75% Safari 3,25% Opera 0,75% Mozilla 0,29% Netscape 0,16% Camino 0,04% Konqueror 0,03% //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
brukar väl vara mest så att den mer "alldagliga" svensson och dem allra flesta normala användare använder internet explorer bara för att det kommer gratis med datorn dem köper, och den uppfyller ju helt klart behoven ( oftast ).
firefox gillar jag däremot mycket bättre själv för det känns smidigare och har många fördelar med plugins och liknande |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Så här ser det ut från en av mina sidor för januari 2007, taget från Google Analytics
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |