FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Har lite funderingar och står lite i valet och kvalet för vilken bank jag skall välja.. Det jag är intresserad av att veta är vad de olika bankerna tar för företagskonto och även vad det kostar att bli inkopplad till bankgirot.. Någon som vet? Hittar ingen information på deras hemsidor.. Ni kanske vet? (ja, jag vet att jag kan ringa runt imorgon klockan 10, men jag kan va en av de lataste lirarna här på wn) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
SEB tar 1200 per år inkl bankgiro.
Går förstås att pruta på som alla andra avgifter, men det blev extra tydligt i år när de på fakturan skriver ordninarie pris och ditt pris - jag har samma i båda kolumnerna... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Swedbank
Företagskonto: 0kr Internetbetalningar: 400kr/år Bankgiro: 200kr/år Priser exkl. moms |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hos Nordea kan du ju få PG kopplat till samma konto som BG. Minns inte exakt vad det kostade men runt 250kr / år tror jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tänkte tipsa om handelsbanken företagspaket,
hade en länk men den gick ej att posta här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har både handelsbanken och SEB, seb-priset står en bit upp, Handelsbanken tar 1300 för deras paket om jag inte minns helt fel.
Däremot gillar jag handelsbankens loginfunktion bättre med certifikatet än den jäkla digipasset som man ska komma ihåg överallt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi kör handelsbanken, fungerar super.
1300kr för internet, kreditkort, bankgiro och en del som jag inte vet är standard eller något extra ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Man kan kan ha certifikatet på sina datorer, och behöver man logga via vänners datorer kan man skrapa fram en kod. Och när jag läser din text en gång till så kanske det var något liknande du faktiskt skrev ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|