FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
hej alla MINA VANNER!
LIVET AR OTROLIGT SKONT - IBLAND! ![]() jag vill be om er hjalp! vi har en stor fest idag, imorrn och pa lordag! skolan ar vslutad och alkoholen floder pa fritttttttttttt! ![]() ![]() ![]() ![]() nu vlll jag be om er hjalp, jag vill ha lite hjalp med gamla disoclatar... GAMLA........ inge javla britney spoears! ![]() kom igen nu!! ![]() god jul pa er och gott nytt ar (aven pa dig spindel) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är du nykter??
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Här är låtlistan till Absolute Disco Classics, där borde du hitta ngt som passar!
1. Prince And The Revolution - Kiss 2. Earth Wind & Fire - Boogie wonderland 3. Weather Girls - It's raining men 4. Chic - Good times 5. Sister Sledge - He's the greatest dancer 6. Village People - Go west 7. Patrick Hernandez - Born to be alive 8. Labelle - Lady marmalade 9. Chaka Khan - Ain't nobody 10. Jaki Graham - Set me free 11. Rick Astley - Never gonna give you up 12. Taylor Dayne - Tell it to my heart 13. Jermaine Stewart - We don't have to take our clothes off 14. Odyssey - Going back to my roots 15. Imagination - Just an illusion 16. Leo Sayer - You make me feel like dancing 17. Tina Charles - I love to love 18. Stars on 45 - Abba medley 19. Pointer Sisters - I'm so excited 20. Amii Stewart - Knock on wood 21. KC & The Sunshine Band - That's the way I like it 22. Miami Sound Machine - Conga 23. Gibson Brothers - Que sera mi vida 24. Sheila B Devotion - Spacer 25. Whispers - And the beat goes on 26. Shalamar - A night to remember 27. Delegation - Heartache no 9 28. Narada Michael Walden - Gimme gimme gimme 29. The Jacksons - Can you feel it 30. Real Thing - Can you feel the force 31. Ottawan - D.I.S.C.O. 32. Amanda Lear - Fashion pack 33. Belle Epoque - Black is black 34. People's Choice - Jam jam jam (all night long) 35. Hot Chocolate - You sexy thing 36. Melba Moore - This is it //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Länk till 70's disco
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Modern Talking - Brother Louie
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() ![]() ![]() e-type leila k europe maxx haddaway boney m scooter m.fl. är redan upptäckta ![]() vad mer finns det? jag minns att jag hade flera gamla godingar på cd-skivor men kommer inte på någon för tillfället... måste bero på åldern |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Du får själv välja om det är partylåtar, men här är mina mest spelade just nu med skammlåtar borttagna;>
Dire straits - Brothers in arms Metallica - Tuesdays gone Cat stevens - Father and son Johnny cash - hurt Posion - Every rose has its turn Dessa passar om inte annat till efterfesten ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
om jag vore 18-19 år så vore det en annan femma, men tyvärr har åldern hunnit ikapp |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|