FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
vad tycker era arbetsgivare om att surfa på wn på arbetstid?
är det okay? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Självklart.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det arbetsgivaren inte vet om, lider arbetsgivaren inte om.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
OK. Eftersom min arbetsgivare knappt vet vad en dator är.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har frihet under ansvar.
Glada grisar ger godare skinka som det heter... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
min arbetsgivare kör numera ett webproxyfilter som spärrar det mesta, även webmasternetwork.
(eftersom min arbetsgivare säkert läser detta så är jag snäll och inte säger namnet på företaget.) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Så länge man sköter sitt jobb, kunder och kollegor är nöjda så bryr sig ingen vad man surfar på när man vill ta en paus.
Är ju bättre att surfa på WN tycker jag för då kan man ju faktiskt lära sig nåt till skillnad mot t.ex. Aftonbladet som verkar vara vanligaste stället folk surfar till. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag brukar surfa på WN på min kafferast. Mest för att snappa upp saker som kan användas under arbetstid. Det tror jag inte min arbetsgivare tycker illa om. Dessutom är WN också en bra källa att hämta information även under arbetstid.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Man lär ju sig faktiskt saker här som man har nytta av i arbetet så jag brukar dagligen surfa på wn under arbetstid för att hålla mig ajour.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Min arbetsgivare uppmuntrar det, i mitt jobb ingår att hålla sig up to date med vad som händer i webbvärlden, wn.se är ett av sätten jag gör det.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|