FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tänkte bara tipsa om lite tidningar som jag tycker är användbara inom vårt gebit och som har väldigt bra tutorials, tips, idéer och även ibland bra free/shareware, stock photos mm mm...
Finns kanske annat folk här som vill tipsa om andra tidningar än de jag tipsar om, så har vi en liten tidningsbank här som kan vara användbar för andra ![]() Mina tips är: Programmering (gränssnitt och djupare): Practical Web Design, Web Designer Formgivning: Layers Magazine, Photoshop Creative, Computer Arts Att jag tipsar om dessa beror på att jag tycker dessa är rolig och lärorik läsning (perfekt läsning när det är sovdags t ex ![]() Tidningarna går att köpa på Pressbyrån till rätt höga priser. Prenumerera är ju så klart billigare. Nu har jag blivit så addicted att jag köper nästan varje nummer av dessa fyra tidningar, men man kan ju också besöka Pressbyrån, bläddra igenom tidningen och köpa den om där är någon tutorial eller ett tips som man bara måsta ha. Som sagt... vad har ni andra för bra tidningstips? Eller kanske rentav bra sajter på nätet som har bra tutorials och annat inom våra områden. EDIT: Missade en bra tidning, Computer Arts, nu tillagd ovan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Verkligen ingen annan som har tips på bra tidningar, webbsidor, tutorials eller liknande som kan underlätta och göra vårt arbete skojigare?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag gillar vår svenske kandidat Cap&Design
Som tutorials gillar jag Worth1000.com |